12 Mart 2013 Salı

40 net fazlası diyorum , zor değil biliyorum.

   ossogrencisi , bir kez aha anlayabilmek için seni , bu sene çokuncu defa giriyorum bu sınava.Anlamak için çaresizliğini , kitap laflarının etkisizliğini anlamak için...2Hafta kala başlıyorum çalışmaya , ilk izlenimlerim korku: Sınava girmeye korkuyorum , erteliyorum , yüzleşmek istemiyorum.
-Öncelikle hedef koyuyorum ve bu hedefe dayanak oluştururuyorum.Bir iddiayı kazanmak , başkasına örnek olmak , sistemi daha iyi anlamak derece yapmak ve ödül kazanmak bile bir dayanak olabilirken seninkini düşünüyorum ossogrencisi ,:hayatının rotasını belirlemek.
-ilk sınavıma giriyorum hedefimden 40 net aşağı geliyor.Bozmuyorum moralimi , daha çok seviniyorum , 40 net ilerlettim diyebilmek.Birçok şey var öğrenecek .Kendimi yokluyorum , sınav için temel gereksinim bilgi+ performans ikilisinin ikisi de vasat.Bilgi için konu çalışmayı reddediyorum.Öncelikle hatırlayabildiğimi hatırlamalıyım . Ve konu çalışmayı pratik bulmuyorum , deneme çözmeye ve yapamadğım konuları öğrenemeye karar veriyorum.Gelelim performansa ; 160 dakikanın ne kadarını kullanıyorum? Performansım vasat.Çoğu soruyu okuyamıyorum , odaklanamıyorum , üzerinde düşünüp kafa yoramıyorum , konuları hatırlayamıyorum .Yetiştiremiyorum.Ama 40 net diyorum , 40 net fazlasını hedefliyorum.En yakınımdakileri bile pes ederken görüyorum ve ataletli korkak hallerine gülüyorum.Benden 15 net fazlasını yapan arkadaşıma bile üzülüyorum , böyle giderse geri kalacak.Gelişime inanıyorum.Zor değil biliyorum.Zor olan kendine hükmetmek , zor olan çalışmak..

Ve hedef koyuyorum , 3 deneme diyorum , günde 3 deneme.Alışkanlıklarımı yenmekle uğraşamacağımı biliyorum , onları terkediyorum.Hayallerimi ve bana hedeflerimi hatırlatacak birkaç şeyi  yanıma alıp farklı bir mekana geçiyorum.Çalışmaktan başka  pek birşey yapmayacağım bir mekana.Ve yeni bir alışkanlık ediniyorum , şu 2 hafta ve önümüzdeki lys döneminde yaşayacağım alışkanlık : ders çalışmak. Ve 40 net fazlası diyorum , zor değil , yapacağım biliyorum.

 Ve sen de yaparsın ossogrencisi ,2 hafta az değil ,
kullanmayı bilirsen!
K.gelsin!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder